A
2022-12-21 20:55:06 Admin

אותיות מעוצבות להדפסה

איך אפשר לשלב תמונות עם שם פרטי? אם אתם מחפשים מתנה נפלאה עבורכם או מתנה נפלאה לאנשים הקרובים לכם, כדאי שתכירו את האותיות המעוצבות להדפסה. אותיות מעוצבות להדפסה עשויות מעץ והן מגיעות בגדלים שונים. ניתן להדפיס עליהן כל תמונה שתרצו או מספר תמונות וכך ליצור מתנה מושלמת עם שם פרטי או עם האות הראשונה של השם. בדרך כלל מזמינים אות גדולה באנגלית הנמצאת בתחילת השם של מקבל המתנה, ועל האות מודפסות תמונות באיכות גבוהה מאירועים וחוויות שונות. את ההזמנה של אות מעוצבת ניתן לבצע בקלות ובנוחות על-ידי שליחת קבצי התמונות, שאתם מעוניינים שיופיעו על האות, לאתר מיוחד המספק שירות הדפסה על אותיות העשויות עץ. 
 
אות עם תמונות בשילוב קולאז' מרהיב
 
שילוב מספר תמונות על אות מעוצבת, יוצר קולאז' מרהיב שהופך את התמונה שלכם לייחודית ומיוחדת. כך למעשה ניתן ליצור אות עם תמונות כמתנה אישית לכל אחד שאתם אוהבים. את ההזמנה אתם מקבלים עד הבית או שולחים את המתנה למי שהכנתם אותה. 
 
אותיות מעוצבות מעץ בגדלים שונים
 
כדאי לדעת כי ניתן להזמין את האותיות מעוצבות מעץ בגדלים שונים. בגדלים הקטנים יותר, ניתן להציב את האות על שידה או מדף ובגדלים הגדולים יותר ניתן לתלות אותה על קיר החדר או אף על דלת הכניסה לחדר. 
 
אותיות עם תמונות למתנה מושלמת ליום הולדת
 
יצירת אות מעץ עם תמונות ייחודיות, מאפשרת לכם ליצור מתנה מושלמת ליום הולדת. אם אתם מחפשים מתנה מושלמת לבני משפחה או חברים טובים, אותיות עם תמונות היא המתנה המושלמת! דרך אתר גיפט טו יו תוכלו לבצע הזמנה אונליין של אותיות מעץ עם כל הדפס שתבחרו. בעת ההזמנה אתם נדרשים לשלוח את התמונות שאתם רוצים שיודפסו על האות, וצוות אתר גיפט טו יו ידאג להדפיס אותן על האות שבחרתם. 
 
אותיות מעוצבות להדפסה בהזמנה מאתר גיפט טו יו
 
הזמנות מוצרים ליום הולדת דרך אתר גיפט טו יו הן המשתלמות ביותר ומאפשרות לכם ליצור את המתנה בעצמכם. אותיות מעוצבות להדפסה העשויות מעץ הן מתנה נפלאה לכל בן משפחה או חבר קרוב וזאת תוכלו להזמין בלחיצת כפתור באתר המקצועי של גיפט טו יו.