A
2022-12-21 17:43:50 Admin

הדפסה על אבן בזלת

אם שמרתם הרבה תמונות בטלפון הנייד ואתם מחפשים דרך מצויינת להדפיס אותם, וודאי תשמחו לדעת שהיום ניתן להדפיס על כמעט כל חומר גלם. באמצעות טכנולוגיה מתקדמת של מדפסות וצבעי מדפסות, ניתן להדפיס על כמעט כל חומר גלם קשיח. אחת ההדפסות הפופולריות כיום היא הדפסה על אבן בזלת המקנה לתמונה מראה מרשים ומכובד. האבן מגיעה בגדלים ובדוגמאות שונות והיא מוצבת על מתקן ייעודי שניתן לשים אותו על שולחנות, שידות ומדפים בבית או במשרד. 
 
הדפסה על אלומיניום עם 2 שכבות
 
חומר גלם נוסף שאפשר להדפיס עליו בצורה מושלמת הוא אלומיניום. הדפסה על אלומיניום מאפשרת לשמור את התמונה לשנים רבות כאשר לאלומיניום יש בלאי מאוד נמוך. ההדפסה מתבצעת באמצעות מדפסת מקצועית על 2 שכבות דקות של אלומיניום כשביניהן מותקנת שכבה של חומר PVC. ניתן להציב את התמונות על אלומיניום בכל מקום שתרצו, אם זה בתוך הבית ואם זה בחוץ. האלומיניום שומר על התמונה גם בתנאי מזג אוויר קשים. 
 
 
הדפסה על בד קנבס מתוח על מסגרת עץ
 
אחד מחומרי הגלם המוכרים ביותר להדפסת תמונות גדולות הוא בד הקנבס. הדפסה על בד קנבס היא מומלצת מכיוון שהוא בד צפוץ במיוחד המאפשר לבצע הדפסה איכותית וברמה גבוהה.מסגרות העץ עם כיסוי קנבס נחשבות לקלות משקל וניתן לתלות אותן בכל מקום בעזרת מסמר אחד מספר קטן של מסמרים. 
 
איפה אפשר להזמין הדפסה על בדים, קנבס וחומרי גלם שונים?
 
אם החלטתם להזמין הדפסה איכותית על חומרים שונים, זה הזמן לפנות לאתר גיפט טו יו המציע לכם שירותי הדפסה על אבן בזלת, הדפסה על בדים כגון קנבס, הדפסה על אלומיניום והדפסה על חומרי גלם שונים. צוות אתר גיפט טו יו מבצע עבורכם את ההדפסות באמצעות טכנולוגיה מתקדמת המאפשרת להדפיס באיכות גבוהה מאוד על חומרי גלם רבים.
 
אתר גיפט טו יו מציע לקוחותיו – הדפסה על אבן בזלת
 
דרך אתר גיפט טו יו תוכלו לבצע הדפסה על כמעט כל חומר גלם אפשרי. את ההדפסה אתם מזמינים אונליין מהאתר ומקבלים את המשלוח עד הבית. כל המוצרים המודפסים של אתר גיפט טו יו עוברים בדיקות תקינות ואיכות קפדניות לפני שהם מגיעים אליכם, ואתם יכולים להינות מהם לשנים רבות.