עשיתי הזמנה, מה השלב הבא?אחרי השלמת ההזמנה תקבלו מייל של פרטי ההזמנה וחשבונית עבור התשלום. נציג של גיפט טו יו ייצור אתכם קשר במייל עם גרפיקה סופית לפי בחירתכם לאישור סופי לפני הדפסה. ללא אישורכם לא ניתן לבצע את הזמנה.
| האם אני יכול לשנות או לבטל הזמנה קיימת?המוצרים שלנו מיוצרים בהתאמה אישית ולכן לא ניתן לשנות או לבטל הזמנה לאחר שהיא נשלחה להדפסה. עם זאת, תמיד ניתן לפנות אלינו באמצעות שירות הלקוחות ובמידה ולא שלחנו את המוצרים להדפסה נשמח לשנות או לבטל ללא עלות נוספת.האם ניתן להחזיר או להחליף מוצר בחנות?כל המוצרים שלנו מיוצרים לפי התאמה אישית של גודל, צבע, חומר ועוד.. קיבלתי את המוצר עם פגם, האם אני זכאי להחזר?כן, במידה וקיבלת את המוצר עם פגם צור עמנו קשר ונדאג לטפל זאת בהקדם האפשרי. האם אני חייב ליצור חשבון באתר בכדי לבצע הזמנה?לא, ניתן לבצע הזמנה כאורח או כרשום באתר. האם ניתן להזמין גם בגדלים שלא קיימים באתר?בוודאי. להזמנת מוצרים בהתאמה אישית צרו קשר בטלפון: 03-7437080 או 054-2562555 האם אפשר להזמין גם בסיטונאות?בוודאי. להזמנות גדולות וקבלת הצעת מחיר מסודרת. למי ניתן לפנות במידה ויש לי בעיות או שאלות נוספות?אנו תמיד נשמח לעזור ולענות באמצעות שירות הלקוחות שלנו: |
© 2023 All rights reserved. Built By Website Builder | credits